Kosmetyki Avon

Nazywam się Anna Kawska i z firmą Avon współpracuję od 2013 roku, ale dopiero od nie dawna zaangażowałam się w to całym sercem. Kosmetyki Avon sama używam i testuję, nie mam zamiaru też zamiaru mówić, że są to kosmetyki dla każdego. Ale co mi się w Avon podoba to jest opcja, która umożliwia zwrot kosmetyku do 90 dni i do 1/3 opakowania więc mam pewność i moje klientki również, że gdy kosmetyk mnie uczuli lub mi nie będzie odpowiadała jego konsystencja lub zapach to mogę dokonać zwrotu! A moje klientki mogą być pewne, że jeśliby doszło do takiej sytuacji to zwrócę im pieniądze. A poza tym Avon to nie tylko kosmetyki, ale również biżuteria, która jest hipoalergiczna czyli nie zawiera niklu, który tak często uczula oraz torebki i dodatki oraz ubrania. A teraz moje kochane zapraszam Was do mojego sklepu internetowego gdzie możecie same się przekonać, że Avon cały czas się zmienia i próbuje dorównać trendom modowym.
Sklep online

Komentarze