Pożyczka gotówkowa w Credit Agricole

Witam moim kochani, dawno nie nie wstawiałam i postanowiłam się zrehabilitować. Przychodzę do Was dzisiaj z ofertą pożyczki gotówkowej w Credit Agricole. Czasem w naszym życiu pojawiają się nie przewidziane okazje, promocje lub wydatki, a okazuje się, że w portfelu świeci pustakami, a od rodziny i znajomych również nie chcemy pożyczać,z różnych powodów np: nie chcemy usłyszeć komentarza w stylu, a Ty nie potrafisz dobrze zarządzać swoimi finansami albo od mamusi, a nie mówiłam, gdyby nie ja dawno być już "zginął". Wtedy pomocna może się okazać pożyczka gotówkowa oferowana przez bank. Ale przestrzegam Was, że teraz na rynku jest wiele banków oraz instytucji parabankowych. Zawsze przed wzięciem pożyczki powinno się dokładnie przeanalizować wszystkie za i przeciw. A co najważniejsze zacząć od porównania oferty i oprocentowania, aby nie okazało się później, że przepłaciliśmy! Ja dzisiaj, wybrałam akurat ten bank, gdyż sama posiadam w nim pożyczę w znacznej kwocie. A poza tym uważam, że jest to bank dość przyjazny klientowi i w tym banku pracuje moje koleżanka ze studiów. W swojej misji mają zapewnienie, że niezależnie czy są to małe czy duże wydatki dołożą wszelkich starań aby klient był zadowolony. Maksymalna kwota pożyczki to, aż 255 550 zł z maksymalnym okresem kredytowania 120 miesięcy czyli aż 10 lat. I gwarancją, że Twoja rata nie wzrośnie przez cały okres kredytowania z RRSO na poziomie 9,7%. A dla nowych klientów mają tzw "POWITALNY KREDYT GOTÓWKOWY"! Cytuję "Jeśli jeszcze nie mieliśmy okazji udzielić Ci kredytu, to chcielibyśmy Przywitać Cię ofertą z RRSO
0%. Oto kredyt, który nic nie kosztuje! Więcej informacji o kredycie

Komentarze